Top latest Five عطر و ادکلن Urban news

خب به سراغ حال و هوای عاشقانه پاییز برویم که با انتخاب خاص‌ترین عطر و ادکلن‌های زنانه با پخش بوی بالا و ماندگاری طولانی می‌تواند تا ابد یادآور شما برای پارتنر و زوج عاطفی‌تان باشد.

برند فراری یکی از برند هایی می باشد که کم تر کسی پیدا می شود که نام فراری را نشنیده باشد. این عطر نیز که قیمتی ما بین ۱۵۰-۲۰۰ هزار تومانی دارد در نت اولیه خود رایحه پرتغال خونی، لیمو شیرین ، اسطوخودوس را خواهد داشت و سپس با ترکیب شدن آن در نت میانی با رایحه های هنداونه، سیب سبز، و آویشن رایحه ای میوه ای و گیاهی را پخش خواهد کرد که تداعی کننده یک روز عالی در طبیعت می باشد.

اما خبر خوب این است که عطر های ارزان قمیت نیز وجود دارد و ما نیز ۷ ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان را برای شما معرفی خواهیم کرد.

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

ضمن تشکر از وقتی که برای معرفی ادکلن ها دارید و در نظر داشتن اینکه بخش زیادی از انتخاب ادکلن برای هر فردی میتونه سلیقه ای باشه

سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

ولی بنظر من ادکلن هایی که معرفی میکنید بیشتر موجودی انبار و فروشگاه خودتون برای تبلیغ فروش شون است تا یک مشاوره عمومی

امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

مون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند.

در نت آغازین این عطر خوشبو رایحه اسانس هایی مانند خیار، اسطوخودوس و نارنگی کلمانتین را استشمام خواهید کرد که رایحه ای خوب و عالی را در کنار یک دیگر تشکیل می دهند. سپس در نت میانی رایحه های فلفل سیاه، ریحان، هل و اسمانتوس پخش خواهد شد تا پس از آن در نت سوم و پایانی رایحه هایی همانند روایح چوبی، تنباکو، کهربا، مشک و نعنا هندی رایحه خوراکی و گرم و تند این عطر را تکمیل نماید.

البته برخی برند‌ها با تولید نمونه‌های مشخصی برای فصل بهار سعی داشته‌اند عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب فصل بهار را به بازار عرضه کنند.

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

If you beloved this information as well as you desire to get more info relating to بهترین عطر مردانه i implore you to check out our own internet site.